Наш девіз:
Навчання повинно бути цікавим
або
Від творчого вчителя – до творчого учня
Кравченко Оксана Леонідівна
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”.
· Стаж роботи – 17 років
· На своїх уроках вміло використовує активні форми та методи навчання. Багато уваги приділяє індивідуальному підходу у процесі навчання і виховання. Вміло пов'язує вивчення програмового матеріалу з життям, цінує самостійність і учнівську творчість. Життєрадісна, відповідальна, доброзичлива. Любить свою професію і дітей
· Проблемна тема: “Самостійна робота як один із засобів особист.існо-зорієнтованого навчання в умовах диференційованного підходу
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”.
· Стаж роботи – 17 років
· На своїх уроках вміло використовує активні форми та методи навчання. Багато уваги приділяє індивідуальному підходу у процесі навчання і виховання. Вміло пов'язує вивчення програмового матеріалу з життям, цінує самостійність і учнівську творчість. Життєрадісна, відповідальна, доброзичлива. Любить свою професію і дітей
· Проблемна тема: “Самостійна робота як один із засобів особист.існо-зорієнтованого навчання в умовах диференційованного підходу
Лесник Лариса Сергіївна
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”
· Стаж роботи – 27 роки
· Заступник директора з ВР
· Оптимістична, відповідальна. Любить свою професію, уважна до колег
· Проблемна тема: “Проблемний метод навчання на уроках української мови та літератури»
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”
· Стаж роботи – 27 роки
· Заступник директора з ВР
· Оптимістична, відповідальна. Любить свою професію, уважна до колег
· Проблемна тема: “Проблемний метод навчання на уроках української мови та літератури»
Перепелиця Наталія Валентинівна
· І категорія
· Стаж роботи – 13 років
· Це молода, талановита вчителька, яка вчить дітей робити відкриття. На уроках використовує різноманітні завдання творчого характеру. Постійно працює в тісній співдружності з батьками. Вміє вселити в кожну дитину віру у власні сили.. Лагідна, чуйна, хороша людина.
· Проблемна тема: “Інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури”
· І категорія
· Стаж роботи – 13 років
· Це молода, талановита вчителька, яка вчить дітей робити відкриття. На уроках використовує різноманітні завдання творчого характеру. Постійно працює в тісній співдружності з батьками. Вміє вселити в кожну дитину віру у власні сили.. Лагідна, чуйна, хороша людина.
· Проблемна тема: “Інтерактивні методи навчання на уроках української мови та літератури”
Євтушенко Вікторія Валеріївна
· ІІ категорія
· Стаж роботи – 11 років
· Це молода, добра, уважна вчителька, у неї чудовий характер, м'який та поступливий. Це людина, якій притаманний педагогічний такт, здатність формувати всебічно розвинену, творчу особистість учня. Достатньо подивитись в очі вчителеві, і можна зрозуміти, що це людина, яка не зупиниться на досягнутому.
· ІІ категорія
· Стаж роботи – 11 років
· Це молода, добра, уважна вчителька, у неї чудовий характер, м'який та поступливий. Це людина, якій притаманний педагогічний такт, здатність формувати всебічно розвинену, творчу особистість учня. Достатньо подивитись в очі вчителеві, і можна зрозуміти, що це людина, яка не зупиниться на досягнутому.
Іманболдіна Людмила Василівна
· І категорія
· Стаж роботи – 9 років
· Відповідальна, доброзичлива людина, яка любить дітей. На уроках використовує завдання творчого характеру, що виховують самостійність учнів. На її уроках панують знання, творчість, добре та чуйне відношення до дітей. Спокійна, врівноважена, толерантна.
· Проблемна тема: “Формування та розвиток орфографічної грамотності учнів.”
· І категорія
· Стаж роботи – 9 років
· Відповідальна, доброзичлива людина, яка любить дітей. На уроках використовує завдання творчого характеру, що виховують самостійність учнів. На її уроках панують знання, творчість, добре та чуйне відношення до дітей. Спокійна, врівноважена, толерантна.
· Проблемна тема: “Формування та розвиток орфографічної грамотності учнів.”
Данилевич Ірина Володимирівна
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”
· Стаж роботи – 23 роки
· Заступник директора з НР
· Вона є одночасно сувора і весела, вимоглива і, уміюча прощати і розуміти, самовіддана у роботі, об'єктивна і толерантна. Це доброзичлива, чуйна людина у стосунках з учнями і колегами, чемна, ввічлива, любить дітей і свою професію.
· Проблемна тема: “Активизация познаватильной деятельности на уроках зарубежной литературы”
· Вища категорія
· Звання “Старший вчитель”
· Стаж роботи – 23 роки
· Заступник директора з НР
· Вона є одночасно сувора і весела, вимоглива і, уміюча прощати і розуміти, самовіддана у роботі, об'єктивна і толерантна. Це доброзичлива, чуйна людина у стосунках з учнями і колегами, чемна, ввічлива, любить дітей і свою професію.
· Проблемна тема: “Активизация познаватильной деятельности на уроках зарубежной литературы”
Клименко Наталія Григорівна
· І категорія
· Стаж роботи – 11 років
· Вона є одночасно сувора і весела, вимоглива і, уміюча прощати і розуміти, самовіддана у роботі, об'єктивна і толерантна. Це доброзичлива, чуйна людина у стосунках з учнями і колегами, чемна, ввічлива, любить дітей і свою професію.
· Проблемна тема: “Розвиток зв'язного мовлення учнів”
· І категорія
· Стаж роботи – 11 років
· Вона є одночасно сувора і весела, вимоглива і, уміюча прощати і розуміти, самовіддана у роботі, об'єктивна і толерантна. Це доброзичлива, чуйна людина у стосунках з учнями і колегами, чемна, ввічлива, любить дітей і свою професію.
· Проблемна тема: “Розвиток зв'язного мовлення учнів”