Про нас

Символ кафедри — калина.

Червоний колір — прагнення до успіху, активність, діяльність, радість, яку відчуваємо від своєї наснаженої праці.
Зелений колір - це мир і надія на те, що наша педагогічна нива ряснітиме чудовими сходами.

Мета роботи ПМК:

-Забезпечити компетентнісний підхід у навчанні української мови й літератури, зарубіжної літератури в умовах технологізації освіти, формувати в учнів здатності знаходити правильне рішення в різних життєвих ситуаціях

- Впроваджувати у навчально-виховний процес особистісно зорієнтоване навчання і ТАН, нові інтерактивні технології, форми, методи та засоби навчання як стратегії розвитку національного, державного освітнього простору

-Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, вчити інтерактивно здобувати знання, сприяти всебічному розвитку, духовному збагаченню,активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі

-Вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використовувати його потенційні можливості

Основні напрямки роботи:

· Сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;

· Виховання національно свідомого громадянина України;

· Формування ообистісних якостей учня його світогляду, розвиток , його здібностей;

· Виховання поваги до конституції України, уукраїнської мови як державної мови України;

· Виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та здобутків інших народів і націй;

· Виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;

· Підготовка учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.

Напрямки методичної діяльності ПМК:

· Спрямувати роботу на всебічний розвиток школяра, вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використовувати його потенційні можливості, інноваційну діяльність

· Систематично впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації

· Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до учнів, інтерактивно здобувати знання

· Систематично проводити роботу з обдарованими учнями

· Поповнювати і вдосконалювати досягнення психолого-педагогічної практики та перспективний педагогічний досвід

· Складати й обговорювати тести для визначення рівня навчальних досягнень учнів з української мови й літератури, зарубіжної літератури

· Робити аналіз відвіданих уроків і заходів, обмінюватися досвідом

· Розкривати творчі, інтелектуальні і розумові здібності учнів 5-11 класів

· Проводити предметні тижні, шкільні олімпіади з української мови, української літератури, зарубіжної літератури

На нашій кафедрі:

· Творчо використовується досвід педагогів - новаторів

· Використовуються нові оригінальні технології навчання

· Складено портфоліо на кожного вчителя

· Створена атмосфера творчості, самовідданість у роботі, гармонійне співіснування з життєвим досвідом

· Цікаво організовуються позакласні заходи, декади, КВК, брейн-ринги, районні свята. Проводяться традиційні свята : “Святий Миколай”, “Різдвяні вечорниці”, декади, присвячені Т.Шевченку, О.Ольжичу, І.Франку, Лесі Українці

· Розробляються сценарії свят, розкриваються таланти і неповторна особистість кожного педагога, учня

Очікувані результати

Впровадження теорії і практики компетентністно- зорієнтованої мовно-літературної освіти.

Розробка найефективнішої технології підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання.

Формування інформаційної культури як складової вищого ступеня професіоналізму вчителя-словесника.

Створення атмосфери відповідальності педагогів за кінцевий результат своєї діяльності.

Прилучення вчителів до використання сучасних мультимедійних та комп”ютерних технологій при вивченні української мови та літератури.

Досягнення рівня навченості учнів відповідно до вимог Державного стандарту освіти